Sonntag, 4. März 2007

2007/1.2

A magyar misék rendje 2007 húsvétig Luxembourgban:

  • március 25.-én délelőtt 11 órakor a gasperichi templomban mise
    + nemzeti ünnepünk
  • május 13.-án délelőtt 11 órakor a gasperichi templomban mise + Octave körmenet

A magyar misék rendje 2007 húsvétig Belgiumban:



  • április 1.-én délelőtt 11 órakor az eisdeni St. Barbara templomban mise. Virágvasárnap
  • április 1.-én délelőtt 9:30 órakor a genki Hoevezaveli kápolnában
    mise. Virágvasárnap
  • április 8.-án délután 16 órakor (húsvét napja) a Liège-i St. Servais templomban van mise
  • április 8.-án délelőtt 11 órakor a Huy-i St. Remy templomban mise. (A templom a Huy-i kórház közelében van
  • április 15.-én délután 17 órakor a Verviers-i Marie Médiatrice templomban van mise
  • április 22.-én délután 16 órakor a Liège-i St. Servais templomban van mise
  • május 6.-án délután 16 órakor a Charleroi-i "Home St. Joseph" kápolnájában van mise (Chaussée de Namur 2, Charleroi-Nord és Montignis sur Sambre határán a főúton)
  • május 17.-én délután 16 órakor a Liège-i St. Servais templomban van mise. Áldozócsütörtökön- Urunk mennybemenetele napján
  • május 20.-án délelőtt 10:30 órakor az Eupeni a St. Jozefsheim kápolnájában van mise
  • május 20.-án délután 17 órakor a Verviers-i Marie Médiatrice templomban van mise
  • június 3.-án délelőtt 9:30 órakor a genki Hoevezaveli kápolnában
    mise.
  • június 3.-án délelőtt 11 órakor az eisdeni St. Barbara templomban mise.
  • június 10.-én délután 16 órakor a Liège-i St. Servais templomban van mise
  • június 10.-én délelőtt 11 órakor a Huy-i St. Remy templomban mise. (A templom a Huy-i kórház közelében van)
  • június 17.-én délelőtt 10:30 órakor az Eupeni a St. Jozefsheim kápolnájában van mise
  • június 17.-én délután 17 órakor a Verviers-i Marie Médiatrice templomban van mise
  • június 24.-én délután 16 órakor a Liège-i St. Servais templomban van mise

A Szent Erzsébet Kör Gyűlései:

  • április 17.-én kedden délután 14:30 órakor a Szeminárium termében
  • május 22.-én kedden délután 14:30 órakor a Szeminárium termében
  • június 5.-én Zárógyülés- egész napos- Havas István atya jön az elmélkedést tartani

Keine Kommentare: